Обмін та повернення
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
З якого моменту починається гарантія?
- з моменту передачі товару споживачеві, якщо у договорі немає уточнення;
- якщо немає можливості встановити день покупки, гарантія йде з моменту виготовлення;
- під час замовлення товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків товару у сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару
Покупець має право повернути товар протягом 14 днів із дня покупки. При цьому покупець повинен мати при собі товарний чек, товар повинен знаходитись у справному технічному стані, мати оригінальну упаковку та повну комплектацію. Можлива ситуація, коли буде потрібно проведення технічної експертизи виробу, що повертається, на відповідність його технічним нормам у Сервісному центрі.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні.
Складні в технічному відношенні товари неналежної якості замінюються товарами того ж бренду або аналогічним товаром іншої торгової марки з перерахунком вартості.
Гроші повертаються на день повернення товару або після того, як Сервісний Центр надасть висновок на відповідність товару технічним нормам.
Гарантія від інтернет-магазину «DOMOFONE»
Своїм клієнтам на встановлені нами системи надаємо гарантію на 3 роки за умови укладання договору на технічне обслуговування. Без дотримання цього пункту клієнт може розраховувати лише на гарантію, що надається виробником і не перевищує 1 року від дня продажу.
Укладаючи з інтернет-магазином договір на технічне обслуговування, клієнти отримують такі переваги:
- обслуговування проводиться висококваліфікованими фахівцями;
- роботи з профілактики обладнання проводяться не менше одного разу на квартал. При цьому устаткування, що потребує ремонтних робіт у сервісних центрах, на час проведення цих робіт замінюється замінним;
- немає необхідності оплачувати виклик майстра, проведення робіт із встановлення та демонтажу обладнання – вартість даних послуг враховується у договорі на тех. обслуговування;
- протягом терміну дії договору клієнт має можливість отримати необхідні рекомендації як щодо експлуатації системи, так і щодо можливих варіантів її модернізації;
- клієнт отримує значну знижку у разі переїзду чи розширення наявної системи.