Питання та відповіді
Нижче наведено реквізити компанії, у разі потреби отримання додаткових документів: свідоцтва про державну реєстрацію, ідентифікаційний номер платника податків ви можете звернутися до бухгалтерії підприємства.
Які можливі методи оплати?
Сплатити замовлення на сайті можна будь-яким зручним для вас способом: готівкою кур'єру або в офісі, безготівковим розрахунком, оплатою за реквізитами IBAN, післяплатою.
Звертаємо вашу увагу, що олата за замовлення та послуги приймається у національній валюті України – гривні!
Звертаємо вашу увагу, що олата за замовлення та послуги приймається у національній валюті України – гривні!
Як оформити замовлення?
- Виберіть товари та додайте їх до кошика;
- Перейдіть до розділу «Кошик» та натисніть «Перейти до оформлення»;
- Вкажіть ваші дані, заповнивши відповідні поля;
- Виберіть спосіб доставки, вкажіть адресу та за необхідності напишіть коментар до замовлення;
- Виберіть зручний спосіб оплати;
- Натисніть кнопку "Оформити замовлення".
Чи можливе самовивезення замовленого товару?
Так, можливо. Ви можете самостійно забрати замовлення у представництвах компанії у Києві та Харкові. Наші офіси працюють з Пн. по Пт. з 9:00 до 18:00.
Як здійснюється доставка територією України?
Доставка замовлень по території України здійснюється компаніями, що займаються вантажними перевезеннями (Нова Пошта, АвтоЛюкс, ІнТайм та ін.) за умови 100% передоплати. Зазвичай термін доставки становить від 1 до 2 днів.
Яка вартість доставки по Київській області?
Вартість доставки по Київській області кур'єром нашої компанії узгоджується з менеджерами інтернет-магазину.
За яких умов можливе повернення товару?
Покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дати його придбання. При цьому для повернення або обміну товару повинні дотримуватися наступних умов:
- немає слідів використання;
- зберігся товарний вигляд;
- не пошкоджено упакування;
- збереглися споживчі властивості товару;
- повна комплектація;
- наявність товарного чека.
Важливо, що за необхідності товар може бути направлений до сервісного центру для отримання висновку про його технічний стан.
Який товар підлягає поверненню?
Ви можете повернути товар, якщо:
- товар прийшов із браком, ушкодженнями чи не в повній комплектації;
- товар зламаний та не функціонує;
- доставили не той товар.
У разі виникнення запитань можете звернутися до менеджерів через онлайн-чат або за номерами телефонів, вказаних на сайті.
Задати питання
Не знайшли відповіді на своє запитання? Зв'яжіться з нами і ми надамо необхідну інформацію.
Написати повідомлення